FoLLoW mE (^_^)

Rabu, 13 Julai 2011

SEDARLAH..SIAPA KAMU KINI..

Ya..saya tidak mengenali kamu..Ya..kamu juga tidak mengenali saya..Ya..saya bukan sesesiapa dalam hidup kamu dan kamu juga bukan sesiapa dalam hidup saya tapi perlu kamu ingat, dia SAHABAT KARIB saya dan saya akan tetap membantunya. Kamu sahaja yang masih belum sedar..jika kamu terlalu penting dalam hidupnya mengapa keluarganya tidak dapat menerima kamu dalam hidup mereka..?!! Ini jawapan saya, kerana KAMU BUKAN SESIAPA DALAM HIDUP KELUARGANYA..KAMU HANYA SEORANG YANG SUKA MENGAMBIL KESEMPATAN ATAS KELEMAHAN ORANG LAIN. Ya..kamu berjaya memiliki hatinya sehingga dia sanggup mengenepikan keluarganya sendiri. Itukah yang kamu mahu..? Memutuskan ikatan Silaturrahim antara keluarganya sendiri. Sebelum kamu mengata orang lain sebagai "Orang Luar", apa kata kamu cermin diri kamu sendiri..siapa sebenarnya "Orang Luar"..Ya..saya memang orang luar bagi kamu tapi saya Sahabat kepadanya untuk selamanya. Kamu istilahkan apa yang diceritakan itu hanya dusta belaka, tapi sebagai seorang Sahabat, saya percaya setiap apa yang diluahkan itu datang dari lubuk hatinya yang cukup menderita. Hidupnya terseksa, terumbang-ambing kerana kamu. Dia hilang arah tuju sehingga dia lupa siapa dirinya suatu ketika dulu. Just go away from herlife..she doesn't want u anymore.. What she need is herlife back and i won't stop until she be herself. True friends always be there went a friends need and i'm always be her true friend forever..   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan