FoLLoW mE (^_^)

Rabu, 4 Julai 2012

MySTery PerSoN 0111651xxxx

Aku agak mushkil dengan no..MySTery PerSoN yg calling2 aku smlm. Cakap mcm tahu sgt pasal aku..Rasenyerr tak payahlah MySTery PerSoN ni nk cbuk2 BzBody jaga tepi kain aku..masalah keluarga aku hanya aku jerr yg tahu..ko mungkin kenal aku tapi setakat kenal tp tidak mengenali itukan beza..?!! Setakat ko tahu perangai buruk aku tp dalaman (hati) aku ko tak faham tak gune ko nak menyalak..aku kesian betul dengan ko ni maybe ko xde kerja lain so ko pun BODOHkan diri ko jd org suruhan utk bg nasihat kat aku r mayB ko nk jd sukeralawan bg free nasihat kat aku..But terima kasih jerrlahhh, adk-bradik aku pun tak layak nk tegur aku inikan pula ko yg entah sesiapa...
Anyway,SMS ko yg berbunyi "aRwaH puN aDa jUga meNGaDu paSaL aWaK (AKU)...NaK Kata aPa..aNaK2 aRwaH jg.." seperti menghina dan mengherdik mak aku rsnya mcm tak blh dimaafkan. Arwah mak aku seorang yg sangat penyabar dan die lebih tahu sikap anak2 die so tak payah ko nk perli sampai mcm tu....Aku dah puas tgk arwah mak aku menitiskan airmate..Heyyy MySTery PerSoN, nobody is perfect in this world so dont judge people ikut suke ko jerrr.. 
 Sorry bloggers2 semua tapi hal semalam mmg wat miSS ieQa sedih..klu d ikutkn nk ajerr miSS ieQa post setiap satu msg die but bile dfikir2kan semule biarlah..Allah swt lebih mengetahui segala2nyerrr..Semoga roh arwah Bonda miSS ieQa tenang disana..Al-Fatihah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan