FoLLoW mE (^_^)

Rabu, 30 Disember 2015

Selamat Tinggal 2015, Selamat Datang 2016...

2015, 
bakal berakhir tidak lama lagi. Aku masih lagi seperti ini. Di dalam dilema, memikirkan masa depan ku yang tak pasti. Banyak perkara telah berlaku. Segala-galanya mencabar kesabaran juga iman ku. Masih mampukan aku bertahan..!!? 

2015, 
banyak dugaan telah aku lalui. Kesudahannya aku belum pasti, berharap ada sinar menanti. Moga Allah memberkati, berniat untuk berubah. Berharap dia juga sama2 mencorak kehidupan keluarga kami agar lebih baik dan lebih diredhai.

2016...
Selamat datang tahun baru, moga ada sinar baru buat kami. Moga Alah membarkati, berharap tiada lagi kepahitan. Berharap segala2nya kembali pulih. Insya-Allah.. Aku mahu mahu bahagia, tenang seperti dulu. Mahukan kehidupan yang lebih baik dari hari ini. Allah sentiasa ada bersama kami...Insya-Allah... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan