FoLLoW mE (^_^)

Rabu, 20 Mac 2013

SMS part 1

Hari ni mcm sesi meluahkan perasaan jerr kat blog ni...
Entry sane..entry cni...banyaknyerrr..!!
(Meroyan sudah mari..!!)
miSS ieQa rase mood sgt bermule ptg td. Hangin pd ank buah tak ilang lg. miSS ieQa hantar die ke Central jam 5ptg td, last2 die PM kat FB ckp tel tak top-up lagi. Bertambah2lah sakit hati ni. Oklah, lets check this out. SMS from my HuBBy to my BroTHer iN LaW ptg tadi :-
HuBBy  :  Engie nak balik pekan dah, dia ckp mak suruh dia balik.
OcHu     :  Lantak dia..nak bekwn la tu..kene bende2 sendiri tanggung..malas aku nak campur dah..
HuBBy  :  Bas g ktn dah xada ptg ni. Lastkul 3.30..dia ckp nk g KL umah ayah. Esk dia blk Kuantan. Aku 
              suruh tunggu ari Jumaat taknak, blh aku bg duit..lantaklaa.. Malas aku nak amek POT lepas ni.
              Nak kije CAR WASH, kat depan rumah aku je 7minit jalan kaki..pun xnak.
OcHu     :  Nak plak g rmh ayah..aku mmg xkare la kalau dia turun KL..pandai2lah...
HuBBy  :  Tak taulaaa.. Bini aku gi tgk ada tak tiket gi Kuantan..
OcHu     :  Susahla budak tu..lantak dia, ada lagi hal, tak cakap dgn mulut dah aku nanti..
HuBBy  :  Bas gi Kuantan 8.30, 3jam lagi..Bini aku ajjk blk uamah dlu taknak. Nak tunggu juga. Rumah
              aku dengan MelakaCentral tu 15minit je. Duk rumah aku blh gak makan, biarlaaaa..
OcHu     : Tiket dah beli..?
HuBBy  : Dah..tak saboo2 nak balik Kuantan..

Macam tulah pe'elnyerr..bekawan yang lebih. Tak fikir nak jage hati kami yg ambil berat pasal dia. Lantaklah, dia pun dah cakap dia dah besar.
(Besarlah sangat..!!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan