FoLLoW mE (^_^)

Khamis, 6 Ogos 2015

Terlanjur Mencintaimu

"Terlanjur Menicintaimu.."
Novel kedua yang buat aku gila bayang setelah menonton dramaya di TV1. Watak johann Iskandar yang dibawa oleh Ungku Ismail (UIA) betul-betul buat aku gila bayang. Reen Rahim juga berjaya membawakan watak sebagai tengku Hanis Zulaikha.
 I'm so pleased to watch this drama. Setiapkali Johan Iskandar menyatakan rasa kasihnya pada Ika, aku pula yang terlebih berdebarnya. Terasa getaran di jiwa. Macam aku pula heroin dalam cerita tu. 'Mentanglah nama Ika tu sama dengan nama panggilan aku' (^_^)

Anyway, memang best cerita ni. Seorang lelaki yang setia pada cinta, sabar menanti si cinta hati untuk membuka pintu hatinya. Para pelakon berjaya menjiwai setiap watak yang diberikan. Kalaulah aku ni bujang lagi memang aku dapatkan UIA tu tau..(^_^).. So pada korang yang  mencari novel cinta yang santai and bersahaja aku syorkan novel ni. Nak feelign lagi jom layan dramanya. Lagi feeling... Ok bye...!!

My heart melting like ice-cream.. (*_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan