FoLLoW mE (^_^)

Sabtu, 26 Mac 2011

Assalamualaikum..Pembuka Bicara Kata..

Bismillahirrahmanirrahim...

    Al-hamdulillah siap juga blog aku ini. Sekadar mencari ruang untuk aku berkarya di waktu lapang. Rasa seronokkan bila kita punya tempat untuk mencatatkan sesuatu yang bermakna juga pengalaman hidup untuk di kongsi bersama teman2.
    Hari2 yang aku lalui, amat bermakna. Melihat permata hati semakin membesar, bijak juga petah berkata2. Dia sememangnya penyeri hidup kami. Bahagianya tidak dapat aku gambarkan dengan kata2 kerana ianya cukup bermakna.
   

    Berbagai dugaan telah kami lalui.. pernah dikeji & dikhianati, perasaan itu masih terasa & aku pernah cuba untuk melupakannya. Aku jadikan ia satu pengalaman yang cukup pahit & menyedihkan untuk di kenang kembali. Kini kami semakin bahagia.. berkat kesabaran & doa yang tidak putus2 dari kedua orang tua serta sahabat2 semua, kami berjaya melaluinya. Moga dipermudahkan perjalanan hidup kami oleh-Nya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan