FoLLoW mE (^_^)

Jumaat, 22 Jun 2012

aKU reLa MenGunDur DiRi...Hhhhmmmmm

Bile difikir2kan..tiada guna aku nak pertahankan apa yang sebenarnya mmg sudah menjadi hak aku. Tak perlu aku nafikan kerana aku tahu kebenarannya so..no need fo miSS ieQa to get angry or what ever it may be.. Makin difikirkan boleh jadi parah so just go on with mylife... Memang mereka tidak mahu mengiakan kebenaran itu hanya lebih menidakkan lagi adalah. Harta bukan boleh bw mati pun betul tak..?!! Anyway..thanks to my most beloved BEST FRIEND that alwayzzzz support me n alwayzzzz there for me...Rabiatul Adawiah...."Ko memang pendengar yang setia..!!" Aku doakan mereka bahagia dengan apa yang mereka dah buat pada aku.. Aku pun memang dah malas nak layan calling2 from diorang ni..wat sakit hati aku jerrr... Hope dengan berundurnya aku dari mereka ni akan tenanglah "my late mum" di sana...For them..just go on,aku memang dah tak kuasa nak ambil tahu. LAntaklah"korang" nak kata kau sombong ke, berlagak kerr, pe kerrr...ADA AKU KESAHHHH..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan