FoLLoW mE (^_^)

Jumaat, 12 April 2013

My Daughter - Part 4

Kisah puteriku..
     Pagi tadi betul2 mencabar kesabaran aku. Oppss..!! (sebenarnya dah beberapa hari dah tapi miSS ieQa control maintain..) Anak aku buat perangani lagi. Dulu dia cakap taknak pergi sekolah..sekarang taknak pergi DayCare Center pula. Adoiii..gara2 baru2 ni dia kena marah dengan teachernya. Puas dah aku pujuk but still dia merengek. Macam mana nak buat lagi..?!! Aku dah kehabisan idea. Mati akal dah nak memujuk. Harap teachernya dapat beri kata perangsang.
     Actually anak aku ni bijak. Cuma sejak 2menjak ni dia agak pemalas sikit. Banyak nak main, homework taknak buat. So, sekarang kene banyak bagi perhatian. Kena banyak pantau dia dari masa ke semasa. Malam pula dia ada kelas mengaji & fardhu ain. Memang jadual dia agak padat. Harapan aku dia dapat melaluinya. We as her parent kena banayk bagi sokongan, bimbingan & nasihat. Korang dokanlah pada kami moga2 puteri kami kuat semangatnya...
^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan