FoLLoW mE (^_^)

Selasa, 28 Jun 2011

ALLAH-HUAKBAR..

Allah-Huakbar...lepas satu, satu dugaan datang pada keluarga kami..Abah belum lagi keluar hospital, tepat jam 12mlm tadi mak pula dikejarkan ke unit kecemasan. "Ya, Allah..berikanlah kekuatan pada diriku ini.." Lewat malam tadi mak mengadu sakit dada.. aku dah kelam-kabut.. cepat-cepat call MakCik aku sebab buku perubatan mak ada padanya. Sampai di depan pintu kecemasan belum sempat buka mulut mak dah rebah di kaunter. Ya, Allah...Ya, Rabbiii.. Ya, Salam.. Aku kuatkan semangat aku, orang didepan kaunter pun dah kelam kabut. Cepat-cepat mak di bawa ke unit kecemasan.. 15minit kemudian, MakCik dan PakCik aku tiba di hospital. Lama juga menanti keputusan, kemudian kelihatan mak di bawa ke bilik X-Ray. Lepas kelihatan mak dibawa masuk semula ke bilik rawatan kecemasan. Hampir 4jam menanti keputusan. Sampai aku hampir-hampir pitam di situ. Lastnya aku suruh suami aku pula yang menunggu. Tak lama kemudian, tepat jam 4pagi SAH sudah mak terpaksa ditahan di wad... Harap mak juga cepat sembuh. Esok aku sudah terpaksa pulang ke Melaka, harap adalah yang dapat pulang untuk menjaga mak dan abah di hospital. Harap mak dan abah cepatlah sembuh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan