FoLLoW mE (^_^)

Selasa, 21 Jun 2011

Waaa..!! Sakitnyeee...

Hari ni badan betul-betul rasa tak sihat..biasalah,sakit orang perempuan. Seperti biasa tepat jam 12 tengahari anak aku akan pulang dari sekolah. Tapi hari ni dia tiba awal. Aku tak memasak hari ni, so memang plan nak makan kat luar. Suami aku sampai, aku pun cepat-cepatlah nak bersiap. Tiba-tiba....
Waaaaa.....!!
Anak aku menangis dari dalam kereta, rupanya jari terkapit dengan pintu kereta..Wallaweee..bengkak siot. Aku kelam-kabut cari minyak gamat dalam rumah. Dia tak pernah menangis sampai teresak, jatuh macam mana pun dia akan menangis sekajap jerr.. Tapi, hari ni dia menangis dengan penuh perasaan..sakit tu... Aku tengok ibu jari dia makin membengkak. Kesian puteri ku..Minyak gamat pun dah aku letakkan, harap 'Atiyah cepat sembuh.

1 ulasan:

  1. Bio Aura RM650 set baru, original, 1 tahun warranty. Lelong penghabisan stok

    http://www.zuwairiaiman.com

    BalasPadam