FoLLoW mE (^_^)

Ahad, 26 Jun 2011

sEmOGa aBaH cePaT sEmBUH


- GaMBaR keNaNGaN waKTu aBaH & maK siHaT LaGi -

Sedang sibuk aku melayan filem DEVDAS suddently kaklong called. Alangkah terkejutnya aku bila mendengar berita yang disampaikan. Abah dikejarkan ke unit KECEMASAN kerana serangan strok. Aku bergegas menghubungi suamiku. Hari ini betul-betul kelam-kabut..Jam 4 petang aku bergerak dari Melaka untuk pulang ke Pekan. Sampai di Pekan agak lewat jadi tak dapat melawat abah lagi. Tapi semau adik-beradik sudah berkumpul dirumah kuantan kecuali aku sekeluarga singgah dirumah Pekan. Esok kami akan melawat abah bersama. Harap semua baik-baik belaka. BF aku ( @H cHoNG ) pun ada menghubungi aku petang tadi sebab dia bertugas di unit Kecemasan. Harap semuanya akan baik. Terima kasih pada UncLe DinN sekeluarga dan MaK TeH sebab sudi membantu kami yang jauh ini. Jasa kalian amat kami hargai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan