FoLLoW mE (^_^)

Khamis, 15 September 2011

BenGanG..!!

Weii..Heii..Heii..menyirapnye aku hari ni. Cuaca kat luar dahlah panas bertambah2 lagilah menyirap darah aku ni. Tengah syok2 driving tadi sambil layan lagu kat Fly F.M tetibe ade satu biji motor ni entah dari mana datangnye melintas aku dari side kiri. Mau tak terkejut beruk aku (mujur xjadi beruk lagi) nyaris2 terbabas..laju tak ingat, nak terkincit sangat agaknyeee... Aku bengang betul dengan penunggang2 motor ni, kalau yerr pun nak cepat nak memotong tu biolah betul carenyerr. Ini x, main ikut suke die jerr. Kalau aku xmengelak tadi mau die tercium pokok kat tepi jalan tu dan sebabkan penunggang tu juga aku nyaris2 terbabas ke jalan yang bertentangan. (Tak ada civic punyerr orang..!!) .. So pada penuggang2 kat luar sana tu kalau korang  agak2 nak cepat jgnlah memotong ikut kiri. Cara korg memotong tu bkn sahaje membahayakan pemandu lain malah membahayakan diri korg juga. Kalau pemandu kt depan korg tu perlahan sangat bw kete ko bunyikanlah horn ko tu supaya org yg tengah driving tu dapat bg laluan.

Lainkali belajar hormati orang lain, jalanraya tu bkn milik kite sorg jerr..milik semua pengguna..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan