FoLLoW mE (^_^)

Selasa, 13 September 2011

ByeBye K.U.C.I.N.G

Lamanya aku tak buka blog ni..rasa rindu pula..bukan tak ada ilham utk mengarang tapi moodnya "kureng", so main game jelah yang boleh hiburkan hati. Hmmm..wat 2 story ekk?!! Entahlah but pe yang aku rasa sekarang SO BORED. Just not in the mood.
Sekarang kawasan rumah aku dh tak banyak kucing macam dulu..kebanyakkannya dh "GHAIB"..dengar2 cerita tuan rumah dah buang kucing2 tu..suke aku. YES..YES.. Buka pintu waktu pagi tak adalah aku nk cium bau najis kucing tu. Kawasan parking kereta pu dh bersih dari najis2 tu. Hati aku pun xdelah sakitkn. Itulah, orang nak pelihara kucing awak nak pelihara juga. Kan dah xpasal2 kucing2 tu kene buang. Lalalala..!! Aku bukan tak suke pd kucing2 tu but cara tuan empunye yang menyakitkan hati. So sekarang hati aku memang puas..
Oklah, time to sleep..need 2 wake up early. Got a lot of work to do. So, good night..!!

But still i lov cat esspecially this Fat Garfield..muahh..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan