FoLLoW mE (^_^)

Jumaat, 30 September 2011

Kesian..

Lalalalala..**mood tension..
Siang tadi dia call aku mengadu ttg masalah dia yang tak pernah ada kesudahan. Pening kepala aku ni, kejap ceritanya begitu. Kejap ceriatanya begini..**aku rasa otak die dh bnyk sgt wayer yg putus sbb tu cerita slalu berubah2 ^_^.. Tapi sebagai pendengar setia aku layankan jugalah. Sekarang dia kata bekas suami dia dah xnk ambil tahu ttg ank mereka pula. Waaaa..apa sudah jadi ni...?!! Tapi aku dh bnyk sgt dengar cerita ttg mereka ni. Aku tak kesian pada dia pun, yg aku kesiankan ank mereka. Tekanan yg tak pernah putus. Tak tahulah aku mcm mana budak tu membesar. Bagi aku yg salahnya dia, sbb terlalu menurut kata family dia. Sampai dia kawin baru pun tetap bermasalah. Hmmm..entah bilalah kesudahan kisah hidup mereka ni. Aku kesian dan simpati sgt pada budak2 tu. Membesar dalam situasi yang amat tertekan. Dia ckp xnk anknya jd pendendam tapi sebaliknya dia yang membuat anak jadi pendendam. Entahlah..aku sekadar pendengar. Nasihat juga pandangan serta pendapat telah aku berikan, terpulang pada dirinya untuk mempertimbangkannya. Tepuk dada tanya selera..**mcm pakar motivasi plak, hahaha...

Bergaduh kerana si suami ada affair di luar, tapi yang jadi mangsa..?!!

ANAK-ANAKLAH...Hmmmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan